چنار کامپیوتر

چنار کامپیوتر
طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

1. جمع سپاری بر روی انسان سرمایه گذاری میکند نه ماشین.

  • بدون شک برای تحلیل احساسات و تحرک محتوا جمع سپاری  هر بار خیلی بهتر از ماشین و نرم افزار عمل میکند.

  • گرچه کامپیوترها در بعضی از جهات باهوش هستند ولی زمانیکه به موضوع کلان داده میرسیم آنها از فقدان یک عنصر حیاتی رنج میبرند، آن هم چیزی نیست جز عنصر ذهنیت.

  • همین ارزیابی و نظارت بر محتوا که از جانب مردم(نیروی کار جمع سپاری شده) نه ماشین و از راههای مختلف مثل شبکه های اجتماعی، ارسال نظرات و بازخورد مشتریان است، موحب تولید داده های متفکرانه، دقیق و عملیاتی می شود.

2. جمع سپاری کلان داده زمان را ذخیره میکند.

  • منطق توزیع شده جمع سپاری تضمین میکند که داده شما با سرعت بی‌سابقه‌ای  پردازش می شود.

  • هزاران کارمند با پروژه های شما همزمان برخورد دارند و نتایج را برای شما ارسال میکنند، با زمانی سریع تر از آنچه شما خودتان بتوانید به آن دست پیدا کنید.


 

3. جمع سپاری کلان داده کمک میکند تا منابع داخلی را حفظ کنید.

  • شما در کاری که میکنید خوب هستید، کارمندان شما هم همین طور. پس چرا منابع داخلی را بی‌جهت صرف کارهای کلان داده زیاد از حد کنیم که نیروی کار جمع سپاری شده میتواند آن را سریع تر و بهینه تر انجام دهد؟

  • کارهای جدیدی که در طول شبانه روزی ایجاد میشود، باعث بالارفتن مخارج استخدام های تصادفی میشود که جمع سپاری آن را حذف میکند.

  • شما نه فقط منابع داخلی را ذخیره نمیکنید بلکه تاثیر هزینه ای که انجام میدهید بیشینه میکنید.


 

4. حمع سپاری کلان داده اجازه میدهد که با توجه به تقاضا رشد کنید.

  • هیچ جنبه ای از کسب و کار ثابت نیست. همان طور که رشد میکنید، اطلاعات شما هم با شما رشد میکند. بدون ابزار مناسب ضربه زدن به آن اطلاعات کاری غیر قابل تحمل خواهد شد.

  • به وسیله جمع سپاری اطلاعات شما هم مقیاس با شما خواهند شد.

  • وقتی که شما هزاران نیروی فوق متخصص فعال در جامعه دارید، دیگر فرقی نمیکند که چقدر سریع و دراماتیک نیازهایتان زیاد میشود.

  • قدرت کار جمع سپاری شده به حدی بالاست که میتواند هر کاری را با او انجام دهید، مانند: بالابردن عملکرد جستجو سایت،  شخصی سازی کمپین های بازاریابی، نظارت بر محتوا. که همه اینها میتواند با کیفیت و سرعت و صحت خوبی انجام شود.


 

5. جمع سپاری کلان داده برای شما ارزیابی لحظه به لحظه را به ارمغان خواهد آورد.

  • در دوره محیط آنلاین رقابتی  امروز، "همین حالا" اهمیت دارد.

  • شما نمیتوانید به نیازهای مشتری را نگه دارید برای اینکه میخواهید با داده های تاریخ گذشته خودتان وقت بگذرانید.

  • استفاده از داده قدیمی مانند این است که زمانیکه همه رفته اند خودتان را به مهمانی برسانید.

  • وقتی که شما از الگو جمع سپاری استفاده میکنید، دیگر هیچ زمانی برای آنالیز احساسات و نظارت بر محتوا دیر نیست بلکه اینها همه در زمان در حال انجام هستند.


 

منبع: https://goo.gl/oAv91f

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی